Veelgestelde vragen

Hieronder een oplijsting van vragen die we regelmatig per e-mail ontvangen.

Ik kon niet komen naar de les. Krijg ik mijn geld terug?

 

 Hier hanteert elke lesgever zijn eigen regels. Ze werken zelfstandig en de Fitfabriek kan zich hierin niet mengen. U betaalt ook rechtstreeks aan hen. Best is dat u dit bij inschrijven even met hem/haar bespreekt. Uiteraard is het sowieso beleefd indien u tijdig laat weten indien u niet aanwezig kan zijn op een les. Net om dezelfde reden zal een lesgever ook tijdig laten weten wanneer een les eens niet zal kunnen doorgaan.

Hoe betaal ik voor mijn les?

 

ga naar de les van keuze en druk op "inschrijven". Je wordt dan doorverbonden met de website of het e-mailadres van de lesgever. Elke lesgever doet dit op zijn eigen manier. Bespreek met hen hoe je kan inschrijven en betalen. De prijs staat per les aangegeven en is nooit meer dan 12 euro voor een enkele les.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

U kan met uw auto tot helemaal achteraan De Fit Fabriek rijden. Daar zijn een aantal plaatsen ter uwe beschikking. Parkeer a.u.b. niet op de plaatsen voorzien voor de huisarts.

Echter, we willen sporten en sportief zijn, dus willen we jullie allemaal heel hard stimuleren om zoveel mogelijk te voet of met de fiets te komen. Het is de ideale opwarming en cooling down én je hebt geen parkeerstress.

Spreek af om samen met jouw collega sporters met de fiets of te voet te komen en stimuleer zo ook mekaar!

Wie is het aanspreekpunt?

Heeft u klachten, aandachtspunten, tips, vragen... wend u dan aub in eerste instantie tot de persoon bij wie u een groepsles volgt. De gegevens kan u terugvinden bij "aanbod lessen".  De lesgever/geefster zal vaak zijn/haar telefoonnummer geven aan de deelnemers of een wahtsappgroep opstellen om zo snel contact te kunnen opnemen en te behouden.

Indien dit niet voldoende is kan u een email sturen naar info@fitfabriek.be of adegroef@hotmail.com. 

We kiezen ervoor om geen telefoonnummer op de website te plaatsen omdat we door ons beroep ook vaak niet bereikbaar zijn. Indien u toch wil telefoneren geef dan aub uw telefoonnummer via email en dan bellen we u zsm op.

Moet ik een account aanmaken?

U hoeft geen account aan te maken en/of in te loggen. U kan alles rechtstreeks met de lesgever regelen. Onze website blijft handig om de kalender regelmatig te raadplegen en info over een les te verkrijgen.

 

Kan ik met een beurtenkaart verschillende lessen combineren?

 

Je kan niet echt hoppen van de ene les naar een andere. Bespreek dit echter zeker met de lesgever. Je kan ook steeds een losse les kopen indien je graag alle lessen eens probeert.

Hoeveel op voorhand kan ik een les plannen?

 

In principe staan de lessen onmiddellijk op de agenda tot het einde van het jaar! Plan die goede voornemens dus maar :-). Uiteraard is het nog steeds mogelijk dat een verlof gepland wordt of dat er iets tussenkomt. U hoort dan tijdig van ons!

 

Hoe meer sport ingepland wordt, hoe liever we het hebben. De meeste sporten in de FitFabriek werken met een tienbeurtenkaart. Je kan het dus zeker al vastleggen in jouw persoonlijke agenda...de rest bespreek je dan best eens met de lesgever! Maar hé...wat een goede ingesteldheid!

Wat neem ik best mee naar een groepsles?

Je fantastische zelf met een grote portie motivatie, dat is het allerbelangrijkste !

Wat nog?

- een drankje

- indoor schoeisel

- een matje hoef je niet mee te nemen, die zijn aanwezig en zelfs zeer comfortabel!

- jouw beurtenkaart (indien deze niet online is)

 

Kan ik me omkleden en douchen?

Indien u dit wenst kan u zich omkleden in de ruime toiletruimte. Hier kan maar 1 persoon in per keer. Gelieve dus in de mate van het mogelijke u thuis al om te kleden.

Douchen is niet mogelijk.

We vragen ook om apart schoeisel te dragen om binnen te sporten indien mogelijk. Gelieve niet de schoenen aan te doen waarmee u de dag ervoor een veldcross deed ;-)

Hoe betaal ik?

 

Ter plaatse te regelen met de lesgever aub!